Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 16.08.2007, 18:44
void
Team MfG
 
Registriert seit: 13.10.2006
Ort: da wo die Sonne untergeht
Beiträge: 26
void eine Nachricht über ICQ schicken
Standard

Nee, konnte aus irgendeinem Grund nicht, die EMail war folgendermaßen

Zitat:
Beste Heren,

Op zondag 22 juli danwel zaterdag 21 juli wil ik graag tijd inramen om met een groep Train Cemetery liefhebbers het terrein airsoftvriendelijk te maken. Hiervoor wordt assistentie gewaardeerd, vele handen maken immers licht werk en dan kunnen we meteen gaan doen waarvoor wij komen: airsoft!

Wat wil ik doen?
1. Met een bezemploeg de perrons en kantoren flink aan kant vegen en een gedeelte van de rotzooi in vuilniszakken verpakken.
2. Her en der met afzetlint gevaarlijke plekken markeren die uitgesloten worden van het spel
3. Met een aantal heggenscharen fatsoenlijke doorgangen creeren in het buitengedeelte dat onderhand een halve Amazone lijkt tussen de treinen

Uiteraard gaan wij de deur niet uit zonder het terrein passend te hebben ingewijd middels een tweetal airsoftmissies die we laten plaatsvinden. Tussen het werk door zal er gezorgd worden voor catering en voldoende frisdranken. En natuurlijk zal ik bij het maken van de eerste Train Cemetey kaart de namen van de helpers verwerken in de verschillende kantoorgebouwen als dank. En bij de eerste officiële Train Cemetery open skirm spelen deze spelers gratis incl. catering op die dag.

Dus, wie dit met dit heftigste CQB/Outdoor terrein sinds ‘The Maze’ wil leren kennismaken mag mij laten weten welke dag hem hiervoor schikt. Uiteindelijk kies ik een dag uit als ‘kuisdag’. Tijdstip en locatieroute wordt aan de cleaners bekendgemaakt. En neem naast je airsoftreplica een mooie bezem danwel heggeschaar mee indien je ze hebt!

Ik hoor van jullie en hoop jullie 21 danwel 22 juli te zien, let’s put the trains back in action!
void ist offline   Mit Zitat antworten